Huset!

Just nu är jag och Gustav i full gång med husrenoveringen! Köket är rivet samt väggar och golv, innertaket är påväg ner, och vi har redan tömt en kontainer överfull med skrot! Denna veckan ska vi fylla den igen och fortässa på köket. Sedan är det värmegolv som ska läggas etc. Så vi har flera timmar framför oss, men med tanke på vad vi hunnit under förra veckan så kan vi nog bli färdiga i hyffsad tid! :)

I lördes va jag och Gustav hemma hos Nathalie och Tim, det blev dock inte så långvarit, Sussie ringde och sa att Petra skulle föla så jag körde direkt dit! Och det kom en liten hingst :)

Så jag får ta igen tiden med Nathalie i veckan tycker jag :) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0