Bygg arbetare!

Japp det har jag gått och blivit nu. E i huset så fort jag har ledig tid över! Och det ger resultat, allt är i princip rivet, dörr mellan vardagsrum och salen är uppe nu, gipset ska upp, murningen i köket e färdigt, det ska putsas fint nu bara. Kamin e fixad! Nu väntar vi på Elektrikern som ska dra färdigt elen, och rörmockaren som ska röra färdigt :) sen ska det läggas golvvärme, flyta golvet, lägga klinker och kakel, osv. Sen e nog köket uppe! :D

För er som försöker ringa min mobil så e den hel knäpp! Min nokia hör man knappt något i så jag bytte till min samsung men ska den funka ordentligt? Givetvis inte, har ingen täckning någonstans. Kan vara mitt i stan och det bryts! Så jag tror jag får uppdatera mig lite. En android telefon eller Iphone? Hmm får se vad jag väljer och när. Får stå ut med min mobil ett litet tag till!

Helgen har varit som den varit. I fredes hjälpte jag Bjärhus på loftet. Det va Swedbanks personal fest så drinkar drack dom i mängder! Och alla gillade mina namn på drinkarna :)



Veckan kommer bestå av matvandring med Animero, och Animero Golfen! Sen planeras det inför inspelningen med Mat Tina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0