4 år!

Igår började dagen klockan 07.00 uppe i huset, jag ritade alla delar av köket så att rörmockaren vet var han ska placera alla rör! Efter det drog jag till Stallet och gick en promenad med Dark. Hon har blivit så lugn.. Hon följer mig hela tiden och i stallet så har hon lugnat ner sig jätte mycket! Det är skoj!

Vid tolv tiden åkte jag till Söderåsens Golfklubb för att ställa upp Animeros hål på HIF Golfen! 50 man spelade golf och tävlade om första plats. De kunde även vinna vars en animero brasse stol om dom träffa green vid första slaget. Tyvärr va det bara 12 stycket som klarade det och blev lyckliga vinnare av en brassestol!

På kvällen vid sju tiden åkte jag hem till Gustav och vi käkade lite snabbt. Vi va faktiskt lediga från huset under kvällen. Så vi gick en liten runda och hälsade på grannarna. Madde va band annat en av dom!

På fredag blir det att överraska gustav på våran 4 års dag! Så mer om det får ni inte veta nu.

På lördag blir det bland annat att gå en långrunda med Madde och Dark. En härlig runda vid Ankarlöv får det bli :)

Får även grattulera Malin och Christian till deras lilla dotter dom fick i natt! Välkommen till världen Julia! :)

kolla in min nya hemsida här! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0