15 maj

Erik Anton Svenne och Martin fyller år denna dag. Jag firade erik hemma på Bjärhus med trevligt folk och god mat!
Dagenefter ca det släktkalas på gång också.

På lördagen va vi även på konfirmation för min bror dotter felicia. Hon blir bara större och större, jag ser henne fortfarande som en lite lite tjej som va med mig i stallet och red dom små shettisarna. Men nej så lite är hon inte längre. Nian väntar efter sommaren och snart går hon i gymnasiet! hehe ja tiden går fööör fort!

Helgen som kommer ska vi som vanligt renovera huset. Jag har ju en massa bilder som bara ska in på datorn så att ni kan få se dom. Svårt för er att förstå hur mycket som där e att göra när man inte sett det.

Men det får jag lösa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0