Sista veckan!

Då va det sista veckan på praktiken! Kommer sakna detta stället, har lärt mig så himla mycket under min tid här. Html har jag blitt grym på hehe. Så det blir att mata hemsidor som fasen i sommar. Klippa i avid har jag också lärt mig, o kommit på att det är ett himla bra program! Just nu klipper jag materialet från Tina inspelningen, och jag säger till så fort det ligger ute! :)

På fredag e det avslutningsfest på Beach clubb med Animero. På lördag Drar jag, gustav, niklas och ronja till Kristianstad för att ta en mini semester innan all pressning och plastning drar igår på riktigt!

I kväll ska jag och Gustav iväg och köpa spackel och kolla på färg och tapeter till kök och vardagsrum!

O så hejjar vi på mamma som tagit sig fan på att sluta röka! Hejja mamma, du klarar det!! :)

Ha det så bra så ska jag fortsätta jobba!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0