Mini semester!

Jag, Gustav, Niklas och Ronja har varit i Karlskrona på camping semester! Niklas föräldrar har sin husvagn där uppe och dom va så vänliga och lät oss låna den!

Så dit upp åkte vi i lördes. Dagen innan skadade jag mitt knä när jag var ute på sommarfest med praktiken, det hoppade ur led några gånger, så nu ska jag hoppa på kryckor ett tag. Men men, semestern har mest bestått av att ta  det lugnt och ha skoj. Vi har spelat spel, ätit gott, myst och bara varit. Det va inte helt fel! Att bara ligga och glo på tv och veta att man inte har något man måste göra var rikitgt skönt.

Men nu e semestern slut, och huset ska byggas färdigt. Eller jag ska göra så gott jag kan med tanke på knäet.

I dag har jag, Ronja, Niklas och Malin varit en runda på Åby marknad i klippan. Och yes hittade två väskor, fina som tusan och helt i min smak. En va bland annat rosa, en rikitg sommar väska.

På midsommar drar vi till gänget i Ljungbyhed! 50 man e väl lagom på en midsommarsfest? yes, dock ska vi inte paddla som några andra ska göra, utan vi kör käk o så under tiden hemma hos Magnus. Yes, det kan inte bli mer än kanon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0