Klippning!

Ja klippa musik spotar, tina och modevisning har jag ägnat mig åt i dagarna denna veckan. Har fullt upp med flera olika spotar som kommit in denna veckan. Hela sex stycken. Resten av tiden jag varit här har det varit ganska dött med de, men nu kommer sommaren och då vill man väl köpa skivor hehe. Några av dom jag gjort nu är Miley Cyrus, Justin Bieber, Håkan Hellström och Scissor Sisters, och fler kommer nog i morgon.

Just nu sitter jag och klipper en Modevisning från Malmö tillskärarakademi. 35 elever visar upp sina kläder och det är bara 1 timme och 15 minuters material som ska klippas ihop från två kameror.

Ser ni någon musik spot på tv från några av dom + några till så e de nog jag som klippt dom :)

Förresten kolla in denna urgulliga lilla valpen som är till salu! Man vill ju bara ha den :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Såååå underbar valp!!! Vill ha :D ÄR det sussies eller? Puss babe

2010-06-17 @ 16:10:37
URL: http://allimaccamilla.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja de e sussies :) hon e så himla söt den hunden! :) Puss puss!

2010-06-17 @ 16:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0