Inspelning med tina!

Igår va jag iväg med Animero på en inspelning med Mat Tina. Filmen kommer att vara till hennes hemsida där hon berättar om sig själv och vad hon gjort. Det var jag, patrik och Anders som va iväg. Jag va projektledare, så jag satte ihop dagen med tider, rekvisita etc. Jag filmade även närbilderna, när Anders tog de vida bilderna.

Ett kul psojekt som jag tror kommer bli jäkligt bra, som fler kända personer kommer att nappa på. Men vi får se hur det blir.

Det var i alla fall en rolig inspelning och Tina va grym som vanligt! Det märks att hon jobbat Live, eller ja mycket i tv över huvudtaget, som va riktigt proffesionell att jobba med!



Jag filmar med canon 7D och anders står för ljud och de vida bilderna.

Patrik står bakom kameran och gömmer sig, han styrde upp de olika inspelningarna och höll bra koll på tiden. Allt hölls inom tidsramen och det är alltid prio 1 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0