Animero Golfen

I morgon är det företagsgolf på Rya golfklubb, och denna gången är det Animero som står för kalaset. Jag ska vara värdinna på hål 2 :) hehe jag kan ingenting om golf, så det är dags att lära sig!

Igår bjöd jag Animero gänget på en Matvandring på Bjärhus! Det tyckte dom nog va trevligt. De e bra för stadsfolket att se naturen ibland också! hehe

Från och med idag e jag häst passare. Yes sussie och rickard drar till 08 land för att fira Amandas student. Där jag egentligen skulle med men tiden inte räcker till! Men jag har skickat med paket ;)

I helgen blir det fortsatt hus renovering, ridning och party! Det tackar vi inte nej till!

Nu ska jag göra banners!

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0